logo

by Media XPRIMM
Header
O campanie
in parteneriat cu Politia Rutiera

BONUS-MALUS

Afla daca vei plati mai putin sau mai mult la asigurarea ta RCA!

Afla totul despre sistemul BONUS-MALUS!

Click AICI pentru detalii!

Sfaturi utile pentru calatorii

INFORMATII UTILE

Verifica daca asigurarea ta RCA este valabila in

CEDAM


Verifica daca ai inspectia tehnica periodica valabila la

RAR

CAMPANIE SUSTINUTA DE:

      

TOP STIRI RCA

ALLIANZ a devenit cel mai valoros brand din industria asigurarilor
ALLIANZ a devenit cel mai mai valoros brand din lume din industria asigurarilor, potrivit studiului Best Global Brands Report realizat anual de Interbrand, una dintre cele mai importante companii de consultanta in domeniu. Brand-ul ALLIANZ valoreaza 12,1 miliarde de dolari, cu 12% mai mult decat in 2018.

Astfel, dintre cele mai valoroase 100 de branduri, ALLIANZ se situeaza pe locul 43, in urcare cu sase pozitii fata de editia precedenta.

Serge RAFFARD, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer, ALLIANZ, a declarat: "Suntem mandri sa devenim brand-ul de asigurari numarul 1 in lume - aceasta recunoastere este rezultatul strategiei si transformarii ALLIANZ. Motto-ul strategiei noastre este "Simplitatea castiga". Cresterea valorii reflecta un brand mai relevant, consistent la nivel global, produse si servicii mai putine, dar mai intuitive care directioneaza afacerea catre zone cu cerere ridicata si arii profitabile. Acesta este doar inceputul. Ne vom stradui in continuare sa devansam nu doar brand-urile din industria asigurarilor, ci si pe cele globale de top. Acesta este un element cheie in cresterea preferintei pentru produsele si serviciile noastre. Totodata, un nivel ridicat al indicatorului de recomandare din partea clientilor nostri (NPS) ne va asigura ca le oferim cea mai buna experienta."

De asemenea, Christian DEURINGER, Head of Global Brand Management, ALLIANZ, a afirmat: "ALLIANZ a devenit cel mai valoros brand de asigurari in 2019, dupa ce in 2007 a intrat pentru prima data in top 100 branduri la nivel mondial. Am atins un prim obiectiv, insa nu ne oprim aici. Vom continua sa investim in brand-ul ALLIANZ, valorificand cunostintele unice pe care le detinem si vom continua sa lucram impreuna cu clientii nostri pentru a le oferi experiente din ce in ce mai bune. Vom investi in continuare in parteneriate durabile si inovatoare, cum este Formula E, pentru a ne creste prezenta si relevanta in viata clientilor."

Al doilea brand din domeniul asigurarilor prezent in Best Global Brands Report este AXA, aflat pe locul 46, cu o valoare de 11,83 miliarde de dolari.

Evaluarea Interbrand a luat in calcul trei criterii: situatia financiara, strategia si comportamentul in piata. Pozitionarea ALLIANZ in acest top reflecta performanta financiara puternica, perspectivele viitoare pozitive, puterea si consistenta brand-ului, precum si rolul in crestere al brand-ului in decizia de achizitie.